Saturday 8 November 2014

angin sepoi sepoi bahasa menyapa lembut pipiku.aku termenung jauh mengenangkan banyaknya dosa yang ku lakukan.rasa begitu tersentap pabila memikirkan ceramah yang disampaikan oleh penceramah terkenal.tajuknya begitu terkena di batang hidungku.Allahurabbi................

kusapu air mata yang berlinangan.aku mula bermuhasabah tentang ape yang dah aku buat selama ini.aku rase banyak masa dihabiskan dengan perkara yang sia-sia.tajuk istiqomah sangat dalam maknenye bg aku.bende ni la yg plg pyoh nak buat.skali try istiqomah..tup tup...dah tertinggal pulak...

aku banyak post tazkirah dekat wall fb.tp,brpe kerat yg aku buat?brpe????skit sgt wehhhhh...warrgghhh.......

tetibe ncet berbunyi..ad mesej msuk...aku pun bce...........................................

"luna....best kan ceramah td?kalu ad lg,luna nak ikot x?"
"nak.....k.eton ckp je ye..."aku pun tekan hantar

istiqomah bkn senang tau..contoh mudah...bce quran stiap hari..skrg-krgnya 1 muke

in syaa Allah...lps ni aku berazam untuk buat smue yg aku thu secara istiqomah(berterusan)okkkkk.....


sekiannnnn...tamat

No comments: