Thursday 6 November 2014

bangunkan aku dari mimpi...


huarrrghh...aku terjaga dari tidur yg pnjg..wahhh...enaknya tidur..dah lame x rase perasaan ni..sejak msuk u,mmg sibuk..tp,ble dh cuti sem..mmuaahh...perghhh..gini..(ibu jari je naik)..wakaka...hurmmm..aku cuti,org skoloh lg..ape nak buat kat rumah sorang2 ni..bosannya

akhirnya,luna hanya menghabiskan masanya dengan menonton citer korea.layan abis..bleh la abis dlm 2@3 citer..masanya dihabiskan begitu saje.hari berganti hari...minggu berganti minggu..pada suatu hari.............................................


krinnggg.....kriinnngg....kringggg...umi menjawab panggilan............
"kakak,nak tak pergi ceramah dengan k.eton?dia sorang aje.dia nak kakak temankan dia.sekejap aje.tak lame pom."umi seakan memujuk

"erm...ok la.kakak pegi.teman je kan?"entah kenapa aku rase mcm nak pegi.selalunye,aku la yg kuat membantah

"ye.teman je."

BERSAMBUNG........

No comments: