Wednesday 17 June 2015

Tart telur + cinta E17

"waalaikummussalam"

"Datin,Syahmi suruh saya hantar barang barang ni.katanya,ada hal"ujar Pak Mat,pengawal keselamatan mereka

"Budak bertuah betul la.ada ke patut disuruh Pak Mat hantarkan"

membebel lagi Datin ni omel nisa "kau memang bertuah wahai budak bertuah.bla..bla..bla.."giliran dia pulak membebel


sementara situasi di dalam kereta

"Syah,kau nak ke mana lagi ni?aku penat la "

"kau?kau penat?pelik je bunyi.selalunya,kau la yang paling suka berjalan.time aku ada mood ni,kau ikut la aku.kalau tak,aku dah tak ajak dah kau lepas ni"

"ape ni?main ugut-ugut pulak"

"dah.kau duk situ diam-diam.aku nak fokus memandu ni"

"yela..yela..aku duduk diam la ni"


"Ya Allah.syah tertinggal satu bahan ni.macam mana nak masak kalau tak cukup bahan"



"nasib baik ada"sambil memegang barang yang dicarinya

"kau heret aku ke sini semata-mata sebab ni"Roy tak sangka itu punca mereka berkejar ke supermarket

"kau bukan tak tahu mama aku tu.nanti bising satu rumah kalau tak cukup bahan ni"

usai sampai di rumah..syahmi melihat mamanya bercekak pinggan di depan pintu


BERSAMBUNG...

No comments: