Saturday, 14 February 2015

Tart telur + cinta E1

            "Nisa,jom gi jogging petang ni."

            "ok.kita gi pukol 5.30 ek?"

            "ok"sambil jari si Sarah thumbs up


5.30 petang,...

            "sebelum tu,warming up dulu k."

            "baiklah cikgu...hahahaha"


  usai me'warming up'......

             "bye..aku lari dulu.." Nisa terus pecut

              "woiii,apa punya kawan kau ni Nisa"rungut si Sarah

              "cepat Sarah.kau kena kejar aku."sambil ketawa

      Sarah terus berlari....
    
             "eh,ce..ce..cepatnye kau la..ri tadi...." ujar Nisa yang memang dah semput sebab asyik nak kejar si Sarah.Dah tahu si Sarah ratu larian,masih dicabarnya..

              "Dah kau lambat.aku tinggal la."ujar Sarah sambil menahan ketawa..hihi

              "Eh,tu bukan aman ke?"

              "haah la.dia buat ape kat sini ek?"soal Nisa yang macam blur

              "dah tau sini taman,of cos la jogging"sambil menonyoh kepala Nisa

              sambil menolak tangan Sarah,"Weiii...sakitlah.."

             "tahu pun sakit.agak agak lah nak blur pun..haishhh"rungut Sarah

             "Kau ni dah macam mak nenek,aku tengok..hihi..."

             "Mak nenek,sape yang buat aku jadi mak nenek?ha...jawab"geram pulak dia dengan si Nisa

sedang mereka berperang mulut,Aman mendekat....
(BERSAMBUNG)

Sarah Natasha==Image result for fiffy natasya dan izara aishah bertudung


Image result for izara aishah







==Khairunnisa Adila

No comments: