Friday 20 February 2015

Tart telur + cinta E4

                Usai makan.....

          "Sarah.."

           "ermm...kenapa?"

           "Aku tak marah kau la..xde niat pun nak marah kau.Kaulah sahabat aku yang terbaik"sambil memeluk Sarah

           "Takpe la.Aku faham dan akan selalu faham aku...dah,tak mau sedih2"

           "janji dengan aku.kau takkan marah aku lepas ni.."sabil hulurkan jari kelingking

           "yeye..aku tak janji.tapi,aku cuba..'

           "eh!cuti kita tak abis lagi ni.jom gi jalan jalan.aku bosan la duk umah.jom...pless.."Sarah merenget

           "hmm..ok jugak tu..lepak jauh2 sikit la..xde la jumpa lagi ngan mamat sengal tu"sambil buat muka menyampah yang xleh blah

           "dah la tu..aku tahu la kau menyampah giler tengok muka si Aman tu..takyah fikir pasal dia l;agi..fikirkan hal esok..shopping"

           "yelah tu..aku ajak kakak aku sekali la..kak jue mesti suka punye bab2 shopping ni"tetibe Nisa teringatkan kakaknya.rindu pulak..kihkihkih

           "Haah la...ni mesti nak bodek kak Jue kau ni.."

           "Alaa,,,dah aku ni memang adik kesayangan dia..aku tak mintak pun,dia mesti bagi punye la"

          "Untungla ade kakak"

          "Ahhh..tak payah sedih2..kau tu dah macam kembar aku...kakak aku,kakak kau jugak...tak payah nak feeling lak..jom balik..nanti bising pulak umi aku tu.kau bukannya tak tahu"

(BERSAMBUNG)
                                         

No comments: